עריסות מעוצבות לתינוקות – אסתטיקה ובטיחות

כניסה של תינוק הביתה משנה כמובן את כל העיצוב. פחות קלאסה ויותר ילדותיות, פחות פסלים ויותר צעצועים והרבה פחות יופי לטובת הרבה יותר פונקציונאליות. עם זאת, לא חייבים לוותר מראש על רעיון הבית המעוצב ואפשר בהחלט לקנות רהיטים ומוצרים שיחמיאו לבית ולעיצוב שלו, ולא רק ישמשו לנוחות בלבד.

שילוב נכון בין האלמנטים

חדר הילדים חייב להיות חדר ילדים, אך רהיט כמו עריסה, שנמצא בעיקר בחדר השינה או בסלון, לא חייב להיות מכוער ובנאלי. מרבית העריסות הן בצבעים מונוטוניים והן לא מוסיפות דבר לחדר, אלא גורעות ממנו. כיום יש עריסות מעוצבות לתינוקות אשר נראות טוב ועוזרות לקבל מראה ביתי יותר ומעוצב יותר.
עריסות תינוק מעוצבות הן טרנד חדש ובמסגרתן אפשר למצוא עריסות במגוון עצום של חומרים, צורות וצבעים. העריסות מעוצבות עם עיטורים ועשויות מחומרים כמו עץ מלא או פורמייקה. אפשר להגיע לעיצובים מרשימים מאוד ואפילו אם שוכרים את העריסה ולא קונים אותה, אפשר עדיין לייפות את הבית ולשדרג אותו, במקום לקחת אותו כמה צעדים אחורה.

להוסיף לנראות

העריסות החדשות הן עריסות שבנוסף לעיצוב, מביאות איתן תועלת מרשימה. הן מתחברות למיטה ומאפשרות לאם גישה מהירה וישירה אל הילד או הילדה שלה. לאחר מכן, כשמנתקים את החיבור למיטה, אפשר לקחת את העריסה לסלון או לחדרים שונים ולא להרגיש שהיא פוגעת בנראות של הבית, אלא שהיא מספיק יפה כדי להיות חשופה לעיני כל.
כאשר מחפשים את העריסות המעוצבות והיפות, אסור להתפשר מהכיוון השני ולקנות עריסות לא בטוחות. הבטיחות והנוחות הן החשובות ביותר, אך כאשר אפשר להוסיף להן את הבונוס העיצובי, מדובר ברהיט המושלם. בין אם שוכרים או קונים עריסות, אפשר להתפנק בעריסות מעוצבות ויפות לשיפור המראה של החדר והסלון.
מעוניינים לשכור עריסה חדשה לתינוק? מתלבטים במה לבחור ובכלל – מהן העלויות? חברת עריסה מתלבשת מציעה לכם עריסות נצמדות מאיכות גבוהה, כאלו שמביאות איתן אסתטיקה רבה למרחב אך יחד עם זאת גם בטוחות לתינוק וגם נוחות מאד. לפרטים נוספים, התקשרו לטלפון 055-6649434

אולי יעניין אותך גם...

צריכים עוד מידע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם